فرمانده انتظامی شهرستان خنداب از دستگیری عوامل ضرب و جرح یک دندانپزشک در این شهرستان خبر داد.

حمله به یک دندانپزشک در خنداب

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ سلوکی فرمانده انتظامی شهرستان خنداب در استان مرکزی اظهار داشت: به دنبال انتشار کلیپ نزاع و درگیری در داخل مطب دندانپزشکی در بخش جاورسیان شهرستان خنداب استان مرکزی در شبکه‌های اجتماعی و جریحه‌دار شدن افکار عمومی، موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این فیلم تصاویر نشان می‌دهد مردی پس از مجادله با دندانپزشک در محل کارش با چاقو به او حمله می‌کند و در این اقدام پزشک مجروح می‌شود و با پیگیری‌ از مراجع قانونی، علل و عوامل حادثه مورد بررسی قرار گرفت.

سلوکی گفت: متهم در کمتر از ۲۴ ساعت پس از نزاع دستگیر شد و با تشکیل پرونده قضایی روانه ندامتگاه شد. همچنین، به دستور مقام قضایی، با اشخاصی که با انتشار کلیپ اقدام به ترویج خشونت کرده بودند نیز برخورد قانونی صورت گرفت.

روح‌الله سهرابی رئیس سازمان نظام پزشکی استان مرکزی نیز با تأیید این ماجرا گفت: رفتارهای بدین شکل که منجر به ضرب و جرح پزشکان می‌شود به هیچ وجه قابل پذیرش نبوده و نظام پزشکی استان نقش حمایتی خود را از جامعه پزشکی ایفا خواهد کرد.

وی ادامه داد: سازمان نظام پزشکی وظیفه رسیدگی به پرونده‌های قصور پزشکی را دارد و متأسفانه امکان رسیدگی به پرونده‌های این‌چنینی توسط سازمان وجود نداشته و در حیطه اختیارات آن نیست. اما پیگیری خواهیم کرد تا در این موضوع حقی از کسی تضییع نشود و اجازه نخواهیم داد از این دست اتفاقات در سطح استان به‌ وقوع بپیوندد.

کد خبر 891601
منبع: ایران

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha